نوشته شده توسط : دانتل

رتبه قبولی پرستاری کنکور ۱۴۰۲ – ۱۴۰۳ چقدر می باشد؟ داوطلبانی که در زمان ثبت نام کنکور گروه تجربی را انتخاب کرده اند می توانند در این رشته ادامه تحصیل دهند. اطلاعات کارنامه سالهای قبل می‌تواند برای تخمین رتبه در آزمون کنکور مورد استفاده قرار گیرد. همچنین می‌توان از این اطلاعات به عنوان شاخصی برای سنجش عملکرد مطالعاتی داوطلبان استفاده نمود. کارشناسان مرکز مشاوره دانتل جهت همراهی با داوطلبان رتبه های قبولی پرستاری را گردآوری نموده اند. علاقه مندان می‌توانند در ادامه مقاله از آخرین رتبه قبولی پرستاری کنکور 1402 – 1403 مطلع شوند. برای  با مشاوران مجموعه دانتل با شماره های زیر تماس بگیرید.

 

منبع: رتبه قبولی پرستاری ۱۴۰۲

 

 

رتبه قبولی پرستاری کنکور ۱۴۰۲ – ۱۴۰۳

یکی از رموز کسب موفقیت در کنکور، داشتن برنامه مطالعاتی دقیق و منسجم است. مشورت با کارشناسان در این امر می‌تواند احتمال بروز خطا را کاهش دهد. همچنین داوطلبان می‌توانند با استفاده از معیارهایی از درستی برنامه ریزی خود مطلع شوند. یکی از بهترین شاخص‌هایی که داوطلبان می‌توانند از آن بهره گیری نمایند، رتبه قبولی پرستاری کنکور ۱۴۰۲ – ۱۴۰۳ است. برای اطلاع و آگاهی از انتخاب رشته کنکور تجربی کلیک کنید.

با مقایسه نتایج اکتسابی داوطلبان با اطلاعات کارنامه پذیرفته شدگان قبل، میزان انحراف از مسیر درست مشخص می‌شود. در نتیجه داوطلبان می‌توانند در اولین فرصت نسبت به اصلاح برنامه خود اقدام نمایند. برای اطلاع از رتبه قبولی کنکور تجربی در سایر رشته های گروه تجربی کلیک کنید.





:: بازدید از این مطلب : 11
|
امتیاز مطلب : 42
|
تعداد امتیازدهندگان : 13
|
مجموع امتیاز : 13
تاریخ انتشار : دو شنبه 12 شهريور 1403 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: